Білім беру мекемесін іргелі білімдер мен инновациялық тәсілдерді қолданушы бәсекеге қабілетті кадрлармен қамтамасыз ету.
ҚР БҒМ мақсаты: Қазақстанның жоғары білім сапасы 2020 жылға қарай білім саласындағы үздік әлемдік практикаға сай болады.
ҚМПИ мақсаты: Заманауи талаптар деңгейінде кәсіби құзіреттіліктері бар жаңа формациядағы мамандармен білім беру мекемелерін қамтамасыз ету үшін, жоо функционалдық қызметін жүзеге асыру.
Мақсатты индикатор | Көрсеткіш |
Міндеті: Аймақтың жоғары білімінің даму деңгейі туралы куәландыру және жоо-ның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында ҚМПИ беделін көтеру. |
|
ЖОО рейтингі. Жауаптылар: Кафедра меңгерушілері, оқу үдерісін жоспарлау және инновациялық даму бөлімі Ақпарат көзі: Білім беру сапасын қамтамасыздандыру тәуелсіз қазақстандық агенттігі (БСҚА). |
2015-4 орын, 2016-4 орын (факт), 2017-4 орын, 2018-3 орын, 2019-3 орын, 2020-3 орын, 2021-3 орын. |
Білім беру бағдарламаларының рейтингі. Жауаптылар: Кафедра меңгерушісі. Ақпарат көзі: БСҚА. |
Биология: 2015-5 орын, 2016-3 орын (факт), 2017-3 орын, 2018-3 орын, 2019-3 орын, 2020-3 орын, 2021-3 орын. Құқық және экономика негіздері: 2015-1 орын, 2016-3 орын (факт), 2017-2 орын, 2018-2 орын, 2019-2 орын, 2020-2 орын, 2021-1 орын. Химия: 2016-6 орын (факт), 2017-6 орын, 2018-6 орын, 2019-5 орын, 2020-5 орын, 2021-5 орын. Тарих: 2015-3 орын, 2016-5 орын (факт), 2017-4 орын, 2018-3 орын, 2019-3 орын, 2020-3 орын, 2021-2 орын. Педагогика және психология: 2015-7 орын, 2016-6 орын (факт), 2017-5 орын, 2018-5 орын, 2019-5 орын, 2020-4 орын, 2021-4 орын. Дене тәрбиесі және спорт: 2015-3 орын, 2016-7 орын (факт), 2017-7 орын, 2018-6 орын, 2019-5 орын, 2020-4 орын, 2021-3 орын. Шетел тілі: екі шетел тілі: 2015-10 орын, 2016-9 орын (факт), 2017-8 орын , 2018-8 орын, 2019-7 орын, 2020-7 орын, 2021-6 орын. |
Аккредиттаудан өткен жоо мамандықтары. Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі. Ақпарат көзі: БСҚА. |
2015 – 23 мамандық, 2019 – 22 мамандық, 2020 – 1 мамандық. |
Аккредиттелмеген мамандықтар санының төмендеуі Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі. Ақпарат көзі: БСҚА. |
2018 – 23 мамандық, 2019 – 1 мамандық. |
Оқытушылар мен қызметкерлердің телеарна, радиода сөз сөйлеуі, басылым беттеріндегі мақалалары. Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі, бөлімше жетекшілері. Ақпарат көзі: Статистикалық деректер. |
2015-115, 2016-131, 2017-138, 2018-145, 2019-153, 2020-160, 2021-165. |
ҚР БҒМ міндеті: Мемлекеттің индустриалдық-инновациялық қажеттіліктеріне сай жоғары білімді және жоғары білімнен кейінгі білімі бар кадрлармен қамтамасыз ету ҚМПИ міндеті: Кәсіби білімі, шеберлігі және дағдысы бар бәсекеге қабілетті кадрларлы сапалы даярлауды қамтамасыз ету |
|
Бакалавриат бағдарламасы бойынша білім алушылар саны Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі. Ақпарат көзі: Тіркеу офисі |
2015-2843, 2016-3100, 2017-3500, 2018-3600, 2019-3700, 2020-3800, 2021-3900. |
Жоғары білімді жұмысқа орналасқан түлектер саны Жауаптылар: Практика және жұмыспен қамту бөлімі. Ақпарат көзі: Мемлекеттік зейнетақы төлеу орталығы. |
2015-846, 2016-722, 2017-730, 2018-745, 2019-750, 2020-760, 2021-770. |
Мемлекеттік тапсырыс негізінде бакалавриат бағдарламасы бойынша білім алушылар саны Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі |
2015-1343, 2016-1247, 2017-1500, 2018-1500, 2019-1500, 2020-1500, 2021-1500. |
Оқудан шығарылған студент үлестерінің төмендеуі Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі |
2015-16%, 2016-15%, 2017-14%, 2018-13%, 2019-12%, 2020-11%, 2021-10%. |
Бірыңғай кітапхана қорын толықтыру мақсатында заманауи ғылыми, оқу, оқу-әдістемелік әдебиеттер алу Жауаптылар: Ақпараттық-кітапхана орталығы Ақпарат көзі: Кафедра өтінімдері бойынша жинақтаудың тақырыптық жоспары. |
2015-427000 дана, 2016-432000 дана, 2017-437500 дана, 2018-442500 дана, 2019-447500 дана, 2020-452500 дана, 2021-453000 дана. |
Кітапхана қорын электрондық басылымдармен толықтыру Жауаптылар: Ақпараттық-кітапхана орталығы Ақпарат көзі: Кафедра өтінімдері бойынша ақпараттық-кітапхана орталығының жинақтау тақырыптық жоспары. |
2015-1825 атауы, 2016-1915 атауы, 2017-2005 атауы, 2018-2105 атауы, 2019-2205 атауы, 2020-2305 атауы, 2021-2405 атауы. |
Ағылшын тілінде білім алушы студенттер санының артуы Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі |
2015-52, 2016-62, 2017-89, 2018-105, 2019-120, 2020-132, 2021-150. |
Ерекше білімді қажет ететін студенттердің білім алуы үшін тең жағдай және кедергісіз қол жеткізуге жағдай жасаған жоо мамандықтары Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік орталығы. |
2015-5, 2016-10, 2017-15, 2018-17, 2019-19, 2020-20, 2021-23. |
Жоо жүйесінде шетелдік студенттердің, оның ішінде коммерциялық негізде білім алушы студенттер санының артуы Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі. |
2015-10, 2016-13, 2017-15, 2018-18, 2019-20, 2020-22, 2021-25. |
Практикалық мәні жоқ, ескірген пәндерді алып тастау мақсатында оқу жоспарларын талдау Жауаптылар: кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік орталығы. |
2015-5, 2016-8, 2017-13, 2018-15, 2019-18, 2020-20, 2021-23. |
Сыртқы академиялық ұтқырлық бағдарламасына білім алушылардың қатысуы Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі. |
2015-6, 2016-1, 2017-6, 2018-6, 2019-7, 2020-8, 2021-10. |
Ішкі академиялық ұтқырлық бағдарламасына білім алушылардың қатысуы Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Тіркеу офисі. |
2015-14, 2016-20, 2017-20, 2018-22, 2019-24, 2020-25, 2021-27. |
Өндірістік практиканы базалармен қамтамасыз ету үшін кейін жұмыспен қамту мүмкіндігімен жұмыс берушілермен келісімшарттар санын арттыру Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Практика және жұмыспен қамту орталығы. |
2015-476, 2016-510, 2017-598, 2018-695, 2019-731, 2020-802, 2021-812. |
Заманауи зертханалық жабдықтармен дәрісханалардың қамтамасыз етілу үлесі Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Мемлекеттік сатып алу бөлімі. |
2015-80,5%, 2016-80,6%, 2017-80,7%, 2018-80,8%, 2019-80,9%, 2020-81%, 2021-81,5%. |
ҚР БҒМ міндеті: Жоғары білімнің еуропалық аймағына біріктіруді қамтамасыз ету ҚМПИ міндеті: Әлемдік үрдіс контексінде жоо білімінің мазмұнын жаңғырту |
|
Салалық және кәсіби стандарттар негізінде әзірленген білім беру бағдарламалары санын арттыру Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-0, 2016-0, 2017-1, 2018-2, 2019-3, 2020-4, 2021-5. |
Педагогикалық мамандықтар бойынша үш тілде жүзеге асырылатын жоғары білімнің білім беру бағдарламалары санын арттыру Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-2, 2016-3, 2017-4, 2018-4, 2019-5, 2020-5, 2021-6. |
Екідипломдық білім бойынша бағдарламалар санын арттыру Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-0, 2016-1, 2017-2, 2018-2, 2019-3, 2020-3, 2021-4. |
Біріктірілген мектеп курстарын оқыту теориясы және технологиясы бойынша біріктірілген курстар мен жаттығу сабақтарын әзірлеу Жауаптылар: кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-10, 2016-12, 2017-14, 2018-15, 2019-17, 2020-19, 2021-21. |
Виртуалды зертханалық жұмыстар мен модельдеу бағдарламаларын әзірлеу Жауаптылар: кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-10, 2016-12, 2017-14, 2018-16, 2019-18, 2020-20, 2021-22. |
ҚМПИ міндеті: Кадр әлеуетін дамыту |
|
Өрлеу республикалық орталығы, НЗМ, Қосымша білім беру орталықтарында (ҚМПИ) оқытушылардың біліктілігін арттыру Жауаптылар: Қосымша білім беру орталығы Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-30, 2016-35, 2017-40, 2018-45, 2019-50, 2020-55, 2021-60. |
Ағылшын тілінде сабақ беретін профессор-оқытушылар құрамы санын арттыру Жауаптылар: Қосымша білім беру орталығы Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-8, 2016-10, 2017-12, 2018-13, 2019-15, 2020-16, 2021-17. |
ЖОО-да жұмыс істеуге шетел оқытушыларын тарту Жауаптылар: Декандар, кафедра меңгерушісі Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-1, 2016-2, 2017-3, 2018-4, 2019-5, 2020-6, 2021-7. |
Профессор-оқытушылар құрамы әзірлеп, жариялаған оқу, оқу-әдістемелік және әдістемелік құралдарды баспадан шығаруды көбейту Жауаптылар: Зав.кафедрой Ақпарат көзі: Оқу-әдістемелік басқарма. |
2015-55, 2016-60, 2017-62, 2018-65, 2019-68, 2020-70, 2021-75. |
Профессор-оқытушылар құрамының материалдық және моральдық ынталандыру бағдарламаларын жетілдіру. Профессор-оқытушылар құрамының еңбек ұйымына қанағаттанушылық деңгейі, % Жауаптылар: ЖОО әкімшілігі Ақпарат көзі: Сауалнамалық деректер |
2015-85%, 2016-86%, 2017-87%, 2018-88%, 2019-90%, 2020-95%, 2021-100%. |