«Қоғамдық сананы жаңғыртудағы филологи яғылымының рөлі»
- Подробности
- Опубликовано: 25 апреля 2019
Бұл тақырып орыс тілі мен әдебиеті кафедрасында 2019 жылдың 25 сәуір айында өткен ғылыми-практикалық конференцияға арналды. Конференция шеңберінде «Қазіргі әдебиет», «Когнитивті лингвистика мәселелері», «Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері» үш секция жұмысы ұйымдастырылды.
«Қазіргі әдебиет» секциясының жұмысы қазылар алқасы мүшелерімен бағаланды:
- Т.Р.Пчелкина ф.ғ.к., қауымдастырылған профессор – қазылар алқасының төрағасы.
- Е.Э.Штукинаф.ғ.к, ЧелМУ Қостанай филиалы, филология кафедрасының профессоры.
- А.И.Рядинская филология магистрі, оқытушы.
Секция жұмысына ҚМПИ-нің 8 студенті, ЧелМУКостанай филиалының 2 студенті, Қостанай қ. ФМЛ оқушылары қатысты.
Секция жұмысын жүргізу барысында қазіргі әдебиеттің мәселелері талқыланды.Студенттердің қызығушылығы Қазақстанның орыс тілді жазушыларының: И. Шухов, Г. Черноголовин, И. Одегов, Н. Чернова және басқалар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.
Секция жұмысының нәтижелері:1 орын Ю.Колыханова "Традиции русской поэзии в творчестве Н. Черновой»2 орын М.Жапашева «Художественный мир военной прозы Казахстана», 3 орын И. Баранников "Воспитательный потенциал прозы И.Одегова". Комиссия 1-курс студенті И.Лескевичтің Г.Черноголовина жұмысына қатысқандығын атап өтті.
Барлық зерттеулер проблемалық топтың жұмысы барысында Т.Р.Пчелкина басшылығымен орындалды.
Секция жұмысына "ОТмӘ" мамандығының 2,3,4 курс студенттері, ЧелМУ студенттері және "дарынды балаларға арналған Қазақ-түрік лицей-интернаты"КММ оқушылары қатысты.
Ұсынылған баяндамалардың тақырыптары әр түрлі: лексикографияның өзекті мәселелері, ұлттық стереотиптер теориясы, тілдің адам психологиясына әсері және т.б. сұрақтар студенттер мен оқушылардың назарын аударды.
11 сынып оқушысы Сағанбаев Санжардың «Речевое поведение современного школьника в условиях двуязычия» тақырыбына қызығушылығын тудырды.қазақ, орыс және түрік тілдерінде зерттеу жүргізілді.Қазылар алқасының мүшелері материалды терең білуін, мәселені шешуге қызықты көзқарасты атап өтті.3 курс студенті Айнұр Ізғалиеваның сөз сөйлеуін бей-жай қалдырмады.Оның «Влияние лексики на тело человека» атты зерттеу тақырыбы лексиканың адамға әсер етуінің терең процестерін зерттеуге негізделген.
Конференция жеңімпаздары грамоталармен және кітаптармен марапатталды.
Секция қорытындысы:
1 орын - Саганбаев Санжар (дарынды балаларға арналған Қазақ-түрік лицей-интернаты) «Речевое поведение современного школьника в условиях двуязычия», Стадник Кристина (ҚМПУ, 3 курс)«Оценочные существительные со значением лица», (Ш. Айтматовтың«И дольше века длится день»романы бойынша).
2 орын – Сәдуақас Рахат (дарынды балаларға арналған Қазақ-түрік лицей-интернаты)«Окказионализмы как средство авторской индивидуализации в языке публицистики».3 орын - Изгалиева Айнұр (ҚМПУ, 3 курс)«Влияние лексики на тело человека».
«Актуальные вопросы методики преподавания русского языка и литературы»секциясыныңжұмысыкоучинг-сессия түріндеұйымдастырылды.
Сөз сөйлеушілерге қатысушылардың барлығынан кері қайту ұсынылды, сонымен қатар студенттердің сыни ойлауын дамытуды көздейтін Э. Боно «6 шляп» болды.Жұмыс қорытындысы бойынша келесі жүлделі орындар анықталды: 1 орын – Ю.Колыханова «Развитие устной речи на уроках литературы» (ғылыми жетекшісі Д. А. Жуламанова), 2 орын - Д.Соболь «Эффективные формы и методы обучения на уроках русского языка и литературы» (ғылыми жетекшісі Д. А. Жуламанова),2 орын – «Развитие идеи инклюзивного образования в художественной литературе»(ғылыми жетекшісі К.С.Бримжанова), 3 орын – «Приемы активизации познавательной деятельности на уроках русского языка и литературы» (ғылыми жетекшісі Д. А. Жуламанова).Бұл секцияға тәжірибелі мұғалімдер қатысып, өздерінің жасаған жұмыстарымен бөлісті, бұл студенттердің қызығушылығын тудырды.Секция жұмысы сертификатталған тренер Д. А. Жуламанованың «Активные методы обучения»мастер-классын өткізуімен аяқталды,онда студенттерге білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында орыс тілі мен әдебиетін оқытудың тиімді стратегиялары мен техникаларын қолдану дағдыларын пысықтау мүмкіндігі берілді.
Конференция қорытындысы бойынша ISBN халықаралық стандартты нөмірі берілген материалдар жинағын басып шығару жоспарлануда.