«Интерактивті оқыту әдістері» тақырыбында жаратылыстану ғылымдары кафедрасында әдістемелік семинар өткізілді
- Подробности
- Опубликовано: 18 января 2018
2018 жылдың 18 қаңтарында жаратылыстану ғылымдары кафедрасының оқытушылары - доцент Белан О.Р., аға оқытушылары Кобец Т.С. және Ахмечина Т.А. оқытушылар мен студенттердің қатысуымен «Интерактивті оқыту әдістері» тақырыбында әдістемелік семинар өткізілді. Өз пәндерінің мысал ретінде «Химияда физикалық зерттеу әдісін жүргізу» және «Экология тіршілік кауіпсіздігінің негіздері т.б.» оқытушылар оқу барысына интерактивті пайдалану әдістерімен бөлісті.
Білімнің заманауи жүйесі көптүрді, әдіс- мысалдарды талап етеді. Өзекті мәселелердің бірі болып, оқушылардың өзіндік жұмыстарын атқаруы және білімдерін жаңарту, өздеріне қажетті мәліметтерді іздестіру. Әдістемелік семинар осы мәселеге байланысты арналып өткізілді.
Педагог жұмысындағы басымдылық делдалдылық педагогикалық әсер етумен сезілінеді: тура әдістен ұрандау мен насихаттаудан ғибраттылықтан бас тарту орын алады, оның орнына бірінші кезекте қарым-қатынастың диалогтік әдісі,шындықты бірлесіп іздеу, тәрбиелеу жағдайларын, әр түрлі шығармашылық қызметтерді дамыту арқылы қозғайды.
Семинарда Ньюкас университетінде жоғарғы оқу орындарындағы оқытушылар үшін (Ньюкас, Ұлыбритания, маусым 2015) біліктілігін арттыру курстары өтуде, оқылған инновациялық технологияларды енгізу қорытындылары көрсетілген. Мысалы, аға оқытушы Кобец Т.С өзінің ғылыми –педагогикалық қызметінде жобалық оқу технологиясын қолданады. Технологияны енгізу екі нұсқада жүзеге асырылады:
- оқужүйесін енгізу;
- студенттердің ғылыми–зерттеулік жұмыстарын енгізу.
Студенттерді жобалық оқыту технологиясы бойынша оқыту «Химияны зерттеудің физикалық әдістері» пәні бойынша сабақтарда жүргізілді.
- НИРС шеңберінде жұмыстар келесі принциптар бойынша жүргізіледі.
- Мақсатты айту;
- Қалаған нәтижелерді нақтылау;
- Мотивация(нәтиженің қажеттілігін көрсету);
- Орындау уақыт аралығын анықтау.
Жоба мысалында, семинардағы мұғалімдерге «Плот» (жапондық нұсқа) логикалық жұмбақ ұсынылды. Бұл мәселенің шешімі проблеманы жақсы түсінуге және «араласатын» факторлар үшін әрекеттер мен басымдықтарды реттеуге мүмкіндік береді.
Қорытындылай келе, бұл іс-шаралар жақсы, достық атмосферада өте пайдалы маңызды түрде өтті.