Шет тілі мұғалімдерін дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасы апталығының сәтті аяқталуы
- Подробности
- Опубликовано: 24 февраля 2020
Шет тілі оқу пәні ретінде білім алушылардың жалпы оқу және логикалық іс-қимылдарға, мәселелерді қою және шешу бойынша іс-қимылдарға қабілетін қалыптастыру тұрғысынан үлкен әлеуетке ие.
Білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін жандандыру үшін оқу іс-әрекетінің түрлері мен нысандарын жетілдіру қажет (пәндік апталықтар, конкурстар, викториналар, ойындар, КТК, мерекелер, жобалық қызмет, рөлдік ойындар және т.б.). Бұл өткен материалды бейнелік ойлау деңгейінде бекітуге мүмкіндік береді.
Білім беру бағдарламасының апталығы білім алушылардың кең контингентінің қатысуын қарастырады және белгілі бір уақыт кезеңінде өткізілетін және шетел тілі құралдарымен студенттерді дамытуға, тәрбиелеуге, білім беруге кешенді тәсілдеменің міндеттерін іске асыруға бағытталған формасы мен мазмұны бойынша әр түрлі іс-шаралар кешенін қамтиды. Жаппай оқудан тыс жұмыстың түрлері лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамытуға, білім алушылардың жеке қасиеттерін қалыптастыруға, оның ішінде шығармашылық қабілеттерін дамытуға, еңбек нәтижесі үшін жеке жауапкершілікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Шет тілі мұғалімдерін дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының апталығы ақпан айында алдын ала құрылған бағдарлама бойынша өткізіледі. Тақырып қызықты, танымдық, қолжетімді, оқу материалымен байланысты болуы және олардың жас ерекшеліктері мен тілдік дайындық деңгейіне жауап беруі тиіс.
ББ апталығы аясындағы іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттері:
- Бейресми жағдайда және дәстүрлі емес нысандарда оқыған оқу материалын қайталау және жандандыру.
- Білім алушылардың бірінші және екінші шет тілдерін оқуға қызығушылығын және уәждемесін арттыру.
- Әр түрлі мамандықтағы студенттердің шығармашылық белсенділігін ынталандыру.
- Филология департаменті студенттерінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру.
IЕң бастысы, ОП апталығы студенттердің шығармашылығын дамытуға және қарым-қатынастың эмоционалдық ахуалын құруға ықпал етуі тиіс. 2020 жылдың 17 ақпанында филология департаментінің 1 және 2 курс студенттері арасында тілдік олимпиада өткізілді. Ағылшын тілі пәні бойынша Олимпиада таланттарды іздейді, оқытылатын пәнге ерекше қызығушылық танытқан неғұрлым дайындалған, дарынды оқушыларды анықтайды. Олимпиада 2 турда өтті. Бірінші тур аяқталғаннан кейін Пәндік комиссия А. М. Балжанова, А. А. Бермухамбетова,О. Д. Подавец және Г. М. Сулейменованың жауаптары бағаланды және бірінші турда жалпы балл саны көрсетілген олимпиада қатысушыларының тізімі жасалды. Екінші орынға ең көп ұпай жинаған қатысушылар шықты. Олимпиада қорытындысы бойынша жеңімпаздар атанды:
1 курс студенттері арасында:
1 орын - Руфф Юрий
2 орын - Болат Айымторы
3 орын - Касаева Аружан
2 курс студенттері арасында:
1 орын - Острянина Виктория
2 орын - Қасым Канат
3 орын - Бегетаева Гульнара
Биылғы жаңа және қызықты іс-шара "өзін-өзі басқару бойынша пилоттық жоба" болды, оған 1-3 курс студенттері қатысты. Студенттік өзін-өзі басқарудың бір жағынан мәні - студенттер қазіргі қарым-қатынас пирамидасына, екінші жағынан, олар демократиялық өзара қарым-қатынастың жеке тәжірибесін және оны ұғынудың формаларын алуы. Сағат 9.00-ден 12.00-ге дейін филология департаментінің студенттері ЖОО әкімшілігі мен оқытушылары рөлінде болды. Өзін-өзі басқару күнінің бағдарламасына 1-2 курс студенттерімен екі курстық жиналыс, сондай-ақ 3 курс студенттері мен профессор-оқытушылар құрамының қатысуымен ашық сабақтар енгізілді. Әкімшілік рөлінде 3 курс студенттері: Зюбан В, Семибаламут С, Таниртай Б, Руденко А, Ермаков И, Муратбекова Т, Матвиенко К. оқытушылар рөлін Сейдеғали Д. (ағылшын тілі сабақтарында Кейс-технологиялар), Озарникова М (ағылшын тілін оқытуда тілдік батыру әдісі) және Дементьева А (Ағылшын тілі сабақтарында жазбаша сөйлеуді оқытуда "төрт квадрат әдісі" шеберлік сыныбы) атқарды. Соңында дөңгелек үстел өткізіліп, екі маңызды мәселе талқыланды: 1. ЖОО-да іс-шараларды өткізу түрі және 2. Білім беру бағдарламасының мазмұнын талқылау. Студенттерге өзін-өзі басқару бойынша пилоттық жобаға белсенді қатысқаны үшін мақтау қағаздары табыс етілді.
19 ақпан 2020 ж. іс-шараларға толы күн болды, оқу және тәрбиелік іс-шаралармен қоса, өңірлік "Абай оқулары" атты ЖОО және колледж студенттері арасында сайыс өтті және ашық есік күніне орай 50-ден астам Қостанай қаласының №9, №6, № 20, №16, СМГ мектептерінің оқушылары қатысты: Сағат 10.30-да неміс тілінің оқытушылары Бурмагина Л. А. және Рахметова А. А. "Deutsh mit Spass" тақырыбында "Своя игра" атты ойын-викторина өткізді. Ойын соңында келесі орындар берілді:
1 орын-АН-18-12 " Wissbegierige Studenten»
2 орын-АН-18-23 "Gemüse" командасы»
3 орын-АН-18-21 "Glück" командасы»
Интерактивті дәрістерді оқу процесінде қолданудың артықшылығы - алған білім мен біліктердің тереңірек, жүйелендірілген, мықты есте қалатындай және өзектіленетіндігі, сондай-ақ пән мазмұнына деген қызығушылықтың артуы. 20 ақпанда педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент М. И. Кудрицкая "Criteria for evaluation of the final research project" тақырыбында ашық, интерактивті дәріс өткізді. Дәріс барысында 3 курс студенттері топпен жұмыс істеді, олардың әрқайсысы қойылған сұрақтарға жауап берді. Қорғау кезінде студенттер тек қана оқу іс-әрекетіне белсене қатысып қана қоймай, сонымен қатар жұмыс істей алу қабілетін көрсете алды. Оқытушы кәсіпқойлығының негізі педагогикалық шеберлікті — педагогикалық процесті сауатты және педагогикалық мақсатқа сай ұйымдастыруды қамтамасыз ететін педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды игеру деп есептейді. Кәсіби шеберліктің жоғары сатысы педагогикалық шеберлік болып табылады, ол көбінесе оқытушыға студенттердің оқу-тәрбие қызметін тиімді басқаруға мүмкіндік беретін арнайы шеберлік пен дағдылар кешені ретінде анықталады. Кәсіби қызметтің бұл деңгейін біз осы сабақта көре алдық.
Шетел тілдерін оқытудың беделін арттыру, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру, яғни білім алушыларды оқытылатын тіл елдерінің қазіргі заманғы және классикалық музыка мәдениетімен таныстыру, тек тіл мамандықтары бойынша ғана емес, талантты студенттерді анықтау және қолдау, жас ұрпақтың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыру үшін жағдай жасау және оқушылар мен педагогтардың шығармашылық өзара әрекеттестігі мақсатында "шетел әндері фестивалі" өткізілді. Филология департаментінің аға оқытушысы Сержан-Абдрахманова Ш. К. және аға оқытушы Кускадамова К. С. ұйымдастырған бұл сайысқа Ө. Сұлтанғазин атындағы ҚМПУ-дың барлық мамандықтарының студенттері қатысты. Студенттер қазылар алқасының мүшелері - өнер кафедрасының аға оқытушысы, педагогика және психология магистрі, филология департаментінің аға оқытушысы Г. П. Москалева және лингвистика магистрі К. С. Кускадамова.
Байқау қорытындысы бойынша 1 орын - филология департаментінің 1 курс студенті Махмутова А, 2 орын - Фиронов Д. ЕМФ, және 3 орын - Безрукова Е. ПиМНО
Ежелгі заманнан бері театрлық іс-әрекеттің әртүрлі формалары адам қоғамындағы білім мен тәжірибені берудің ең көрнекі және эмоционалдық тәсілі болып табылды.
Драматургия әдісін пайдалана отырып, шет тілі бойынша ашық практикалық сабақ студенттердің театралдық ұсынысының арқасында коммуникативтік қабілеттерін ғана емес, шығармашылық әлеуетін дамытатынының айқын дәлелі болды. Сабақта сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдері көрсетілді. Филология департаментінің аға оқытушысы Унгутбаева Г. Ш. 1 курс студенттерінің жоғары дайындығын, олардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дұрыс және сауатты қолдана білуін көрсетті. Видеоресурстарды, көрнекілік және тарату материалдарын, драматургияны, сондай-ақ warm-up activities (жаттығу) пайдалану оқытудың мотивациясы мен қарқындылығын арттырды, сабақ студенттердің өздері үшін де, қатысып отырған қонақтар үшін де аса жарқын және есте қаларлық болды.
Студенттер рекрутинг стратегиясының басым бағыттарының бірін жүзеге асыру мақсатында top Enflish тіл орталығымен бірлесіп зияткерлік ойын өткізілді, оған филология департаментінің 1 курс студенттерінің командасы және Қостанай қаласының № 16, №17, №7, ФМЛ оқушылары командасы, сондай-ақ Қостанай қаласының Сантехника колледжінің студенті қатысты. Ойын үш кезеңнен тұрды. 1 турдың қорытындысы бойынша 1 курс командасы жеңіске жетті, бірақ екінші тур 500 ұпаймен оқушылар командасы жеңіске жетті, үшінші тур 1 курс командасы үшін шешуші және қолайлы болды. Викторина барлық қатысушылардың белсенді танымдық қызметін көрсетті.
Француз тілінің оқытушылары Жакебаева М. Г. мен Сухова А. В. "Civilisation de la France" викторинасын өткізді. Викторинаға екі команда қатысты. Әр команда елтану және жалпы француз тілі саласында жақсы білімдерін көрсетті. Студенттер тілде сөйлей алады, өз ойларын білдіре алады және командада шебер жұмыс істей алады.
3 курс педагогикалық тәжірибесінің қорытынды конференциясы ББ аптасының қорытынды іс-шарасы болды. Аталған іс-шараның мақсаты мамандық бейіні бойынша тәжірибе қорытындысын шығару, практика кезіндегі студенттердің оқу-өндірістік жұмысын талдау, практика қорытындысы бойынша үздік студенттерді анықтау болды.
Конференция қорытындысы шығарылды. Педагогикалық тәжірибе қорытындысы бойынша студенттер практика күнделіктерін, сабақ жоспарларын, оқушыға, сыныпқа педагогикалық мінездемелерді дайындады. 3 курс студенттері атқарылған жұмыстар бойынша есеп берді. Барлық студенттерге қорытынды баға берілді.
Баяндамалар нәтижесі тәжірибенің практикалық маңыздылығын көрсетті және тек жағымды эмоциялар ғана қалдырғандығы туралы қорытынды жасауға болады, және ең бастысы студенттер мұғалім болу - мұқият дайындықты талап ететін үлкен жауапкершілік екенін түсінді.
Шет тілі мұғалімдерін дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының барлық қатысушылары мен ұйымдастырушыларын құттықтаймын! Айта кету керек, ОП апталығын өткізу бағдарламасы дәстүрлі түрде мазмұнды болды, бірақ бұл оқытушылар мен студенттерге белгіленген барлық іс-шараларды жоғары кәсіби деңгейде өткізуге кедергі келтірмеді.