Критериялық бағалау
- Подробности
- Опубликовано: 11 января 2018
2018 жылдың 10-11 қаңтар аралығында Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты оқытушылары мен Қостанай облысы Колледж оқытушыларына арналған әдістемелік семинар өткізілді. Әдістемелік семинарды социалдық гуманитарлық факультетінің оқытушылары Қ.Қ.Абильмаликов, А.Б.Анасова, Ш.К.Есмаганбетовалар өткізді.
Семинардың мақсаты - тыңдаушыларды критериалды бағалау жүйесімен таныстырып, оның түрлері мен ерекшеліктерін анықтау. Қазақстанның колледждерінде студенттің білімі мен дағдыларын бағалаудың бес балдық жүйесі пайдаланылады, ол субъективті түрде, оқушының білім деңгейін көрсетпейді, оны танымдық қызметке ынталандырмайды, академиялық пәндердің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келмейді. Колледжде бинарлық бағалау жүйесі белгілі бір пәндерде - дене шынықтыру, технологиялық пәндер бойынша әлі күнге дейін критериалды бағалау жүйесімен бағалауға кедергі келтіруде.
Семинар барысында студенттер Назарбаев интеллектуалды мектептерінде қолданылатын 100 баллдық жүйе, әріптік жүйесі, қалыптастырушы бағалауы бар түрлі бағалау жүйелерімен танысты. Колледж оқытушылары критерийлік бағалау жүйесін құруға, оларды оқу пәндеріне бейімдеуге үйренді. Критерийлік жүйе ҚМПИ оқу курстары мен пәндерінде қолданылады, бірақ белгілі бір сәтте студент бағалаудың барлық критерийлерін толық хабардар емес.
Оқушылар жиі аралық бақылауында, зертханалық немесе семинарлық сабақтарда қандай баға алғаны туралы біле бермейді. Кейде студенттер әрдайым мұғалім ұсынған бағалаумен келіспейді, осылайша оқу орынындағы білім сапасына деген сенімсіздік білдіреді. Кейбір жағдайларда студент өз білімін сеcсия барысында берген бағалаудан жоғары бағалайды. Осы кемшіліктер мен бүгінгі таңда студенттің оқу жетістіктерін бағалауды критерийлік жүйесі арқылы шешуге болады. Мұғалім көрсеткен барлық тапсырмаларды 100 баллдық көрсеткіш бойынша орындауы керек.