«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қосымша білім беру педагогының әдістемелік жұмысы» атты дөңгелек үстел
- Подробности
- Опубликовано: 26 марта 2018
«Өнер» кафедрасының әдістемелік апталығын өткізу аясында 2018 жылдың 26 наурызайында «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қосымша білім беру педагогының әдістемелік жұмысы» атты дөңгелек үстел өтті. Дөңгелек үстелдің мақсаты-барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарының күштерін топтастыра отырып, қосымша білім беру педагогтарыныңәдістемелік жұмыстарының мәселелерін шешу.
Дөңгелек үстелдің жұмысына қатысқандар: «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің балалар шығармашылығы мектебі» КММ әдіскері Ундимисова Кульпаш Сейтпековна; "Жас Ұлан" РББЖҰ Қостанай филиалының атқарушы хатшысы Зубкова Наталья Ивановна; қосымша білім беру педагогы Назарханова Айгерим Советхановна; қосымша білім беру педагогы Тургаева Раушан Болатбековна;
"Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 1 балалар музыкалық мектебі" МКҚК директордың оқу-әдістемелік жағынан орынбасары Дюсенова Альфия Курбангалиевна; Е. Өмірзақов атындағыоблыстық филармониясолисті Степанова Наталья Александровна.
Дөңгелек үстелде Қазақстан Республикасының қосымша білім беру педагогтарының әдістемелік қамтамасыз етілуі мен музыкалық білім берудің ерекшеліктеріне сай туындаған мәселелер белгіленді: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындажалпы музыкалық білім берудің жағдайы мен болашағы» (Задорожная С. Н., педагогика магистрі,«Өнер»кафедрасының аға оқытушысы); «Бакалавриат төңірегінде музыкалық білім мазмұнын жаңарту» (Сапиева М. С., педагогика ғылымдарының кандидаты, Өнер кафедрасының меңгерушісі); "Қосымша білім беру білім алушылардың сабақтан тыс уақытта эстетикалық өзін-өзі дамытудың негізгі факторы ретінде " (Бурцева А. П. – «Өнер» кафедрасының оқытушысы); "Ұлттық бірегейлікті сақтау негізінде білім алушылардың музыкалық білімі" (Жакаева С. А., педагогика ғылымдарының кандидаты, «Өнер» кафедрасының доценті.
Сөз сөйлеу барысында дөңгелек үстелге қатысушылар келесі қорытындылар жасады:
- Жалпы білімнің жаңғырту стратегиясы мазмұнын таңдауда мақсаттары мен тәсілдерінің өзгертуін көздейді. Елеулі рөл атқаратын жаңа мақсаттары жалпы білім беру атқарады қосымша білім беру жүйесі балалардың. Жалпы білімнің жаңа мақсаттарын іске асыруда балалардың қосымша білім беру жүйесі маңызды көл атқаруда. Бұл жүйе білімнің жалпы жүйесінің бір құрамы болып табылады, білім алушыны максималды түрде өзін кәсіби және тұлғалық жағынан дамытуға және мектеп білімінде кейбір мектеп бағдарламаларының кейбір әлсіз тұстарының мазмұнын толықтыруға көмектеседі. Маңызды мәселе ретінде айтарымыз, қосымша білім беру жүйесі жалпы білім берудің кейбір мақсаты ретінде қарастырылатын қызмет түрлерін дамытады. Осыған орай, Қазақстан Республикасында білім алушылардың қосымша музыкалық және шығармашылықтың ортақ концепциясын құрастыру керек.
- Біздің елімізде жұмыс жасап жатқан қосымша білім беру ордаларының жүйесі жасөспірім ұрпақтың этникалық өзіндік дамуының ықтимал мүмкіндіктері мен болашақ дамуына әсер етеді. Осы бағытта жұмыс жасайтын барлық білім ордаларының жұмыс бағыты еркін түрде және саналы сабаққа қатысатын балаларға арналған педагогикалық бағдарламалардың нұсқалығы, білім алушылардың этникалық өзіндік дамуына әсер ететін тәрбие жұмысын тиімді өткізуге зор үлес қосады.
Дөңгелек үстел нәтижесінде бүкіл қатысушылар барлық деңгейдегі білім ордаларына арналған бірнеше ұсыныстар мен жақсы идеяларды қалыптастырды:
- Қосымша білім беру педагогтары және ҚМПИ, «Өнер» кафедрасының оқытушыларымен бірлескен байланыс төңірегінде әр түрлі форматтағы іс-шаралардың жоспарын дайындау көзделді (педагогикалық форум, оқыту семинарлары, педагогтардың әдістемелік жұмыстарының сайысы, ғылыми конференциялар, шеберлік сыныптары және т.б.);
- Еңбек нарығындағы талаптар мен кәсіби білімнің мазмұнына негізделе отырып, білім алушылардың өмірлік мен кәсіби көзқарасын қалыптастыру мақсатында қосымша білім беру педагогтарының әдістемелік көмегін ұйымдастыру;
- Қосымша білім беру педагогтары мен «Өнер» кафедрасының бірлескен байланысы төңірегінде жұмысты іске асыру механизмі ретінде «Оқушы-ұстаз-оқушы» атты білескен жоба дайындау.