Бедвочерлер клубы 2007 жылы сәуір айында ОО ОЭО «Наурзум» және ОО АСБК қолдауымен ұйымдастырылды. Оның ғылыми кураторы болып биология ғылымдарының докторы, профессор Т.М.Брагина; ғылыми кеңесшілері – биология ғылымдарының кандидаты, доцент Е.А.Брагин және биология ғылымдарының кандидаты, доцент Е.А.Валяева болып табылады.

Клуб жұмысы негізінен табиғатты қорғауға және оны насихаттауға, студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізуіне, мектептерге жетекшілік жасай отырып, бірлескен акциялар, экологиялық мерекелер өткізуге бағытталған. Клубтың дәстүрлі іс-шараларының бірі жыл сайын өтетін күзгі экологиялық мереке «Тырналар күні» мерекесі, мұнда жойылып бара жатқан тырналар түрлері мен басқа да сирек кездесетін құстарды сақтауға жұртшылықтың көңілін аудару болып табылады.

bird

Бұл мерекеге факультеттің барлық студенттері қатысады, мұнда олар мерекені бірлесе өткізуге және дайындыққа бірге қатысады. Сол сияқты клуб жұмысында «Халықаралық құстар күні» экологиялық іс-шарасының да маңызы зор. Оның негізгі мақсаты - биоәртүрлілікті сақтауға балалар мен жасөспірімдерді тарта отырып, табиғатты қорғауға шақыру. «Құстар күні» тек қана ҚМПИ қабырғасында ғана емес, сонымен қатар, қала мектептерінде де өткізіледі. Бұндай жұмыстар студенттер мен мектеп оқушыларының, мамандардың және факультетті бітіріп кеткен түлектердің бірлесе жұмыс істеуі нәтижесінде жүзеге асып келеді.

Бедвочерлер клубының мүшелері қысқы кезеңде «Құстарға жем» акциясын өткізеді. Акция шегінде студенттер өз қолдарымен құстар үшін арнаулы ақырлар дайындайды және оларды құстар үшін ағаштарға іледі. Осы жұмыстарға барлық тұрғын халықтарды да тартады.

bird

Жыл сайын бедвочерлер жылдың суық маусымында қанатты достарын қолдау мақсатында «Құстарға жем» акциясын өткізеді

Клуб жұмысында негізгі орын ЭБП ҒЗО жетекші мамандарының жетекшілігімен студенттердің ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады. Клуб мүшелері Қостанай облысының биоәртүрлілігін сақтау және зерттеу бойынша жобаларға қатысады.

bird

Бедвочерлер клубының мүшелері әр түрлі жаста болса да бірлесе жұмыс жасап, өте қызықты студенттік кезеңдерін бастан өткізуде.

«Саяхат» клубы 2009 жылы биология және география кафедрасында ЭБП ҒЗО ұйымдастырылды.

«Саяхат» клубының мақсаты студенттерді туған жерін, кіші отанын сүюге және оның дамуына өз үлесін қосуға, географиялық мәдениет пен жалпы географиялық білім сауаттылығын қалыптастыруға негіз болу болып табылады. Осы уақыт ішінде клуб мүшелерімен бірлесіп, Қостанай облысы темір кен орындарының географиясы мен геологиялық ерекшеліктерін зерттеу бойынша ғылыми және зертеушілік жұмыстар жүргізілді. Жыл сайын аймақтағы өнеркәсіп кәсіпорындарына саяхаттар жасалады. іс«Саяхат» клубы жұмысында әр түрлі ғылыми және мәдени іс-шаралар өткізіліп тұрады. Клуб мүшелерінің ұйымдастыруымен тұтас әлем және туған өлке мәселелеріне байланысты «Туған өлкенің білгірлері», «Ғажайыптар әлемі» зияткерлік ойындары, дөңгелек столдар, ғылыми конференциялар өткізілді.

sayhat
«География» мамандығы «Саяхат» клубы мүшелері белсенді студенттік өмірінен көрініс

Барлық өткізілген іс-шаралар ішінде «Ғажайыптар әлемі» зияткерлік ойынын атап көрсетуге болады. Оны «Саяхат» географиялық клубы география мамандығы 1-3 курс студенттері арасында өткізу дәстүрге айналды. Зияткерлік ойындарға қатыса отырып, студенттер өздерінің әлемнің және аймақтың физикалық және экономикалық географияларынан алған өздерінің білімдерін көрсете білді. Студенттердің пікірінше бұндай ойындар олардың ой-өрістерін кеңейтіп, әлемді танып-білуге, өзін-өзі тексеруге, достық қарым-қатынас орнатуға көмектеседі деп есептейді.

Барлық өткізілген іс-шаралар ішінде «Ғажайыптар әлемі» зияткерлік ойынын атап көрсетуге болады. Оны «Саяхат» географиялық клубы география мамандығы 1-3 курс студенттері арасында өткізу дәстүрге айналды. Зияткерлік ойындарға қатыса отырып, студенттер өздерінің әлемнің және аймақтың физикалық және экономикалық географияларынан алған өздерінің білімдерін көрсете білді. Студенттердің пікірінше бұндай ойындар олардың ой-өрістерін кеңейтіп, әлемді танып-білуге, өзін-өзі тексеруге, достық қарым-қатынас орнатуға көмектеседі деп есептейді.

Кафедра меңгерушісi

Евдокимова Ольга Николаевна

Евдокимова Ольга Николаевна

Педагогика ғылымдарының кандидаты,

e-mail:

ҚМПИ негізінде ҚХА кафедрасы ашылуының өз тарихы бар. 2014 жылдың қазанында институт студенттерінде патриотизмді тәрбиелеу және толерантты мінез-құлық қалыптастыру мақсатымен Студенттік халықтар Ассамблеясы құрылды. 2016 жылдың 1 қыркүйегінде ҚМПИ Қазақстан халқы Ассамблеясы кафедрасы құрылды, ал 2016 жылдың 21 қазанында Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25-жылдығына арналған Қазақстан халқы Ассамблеясы кафедрасының салтанатты презентациясы өтті. Кафедра мақсаты – студенттік жастард толеранттық, патриотизм рухында тәрбиелеуде ҚХА қызметін насихаттау.

Іс-шараға құрметті қонақтар қатысты: Анатолий Башмаков - Қазақстан Республикасы Парламент Сенатының IV-V сайланымының депутаты, ҚХА Кеңесінің мүшесі, Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ-нің ҚХА кафедрасының меңгерушісі, Нурбек Шаяхметов – ҚР Президенті қарауындағы «Қоғамдық келісім» РММ ғылыми-сарапшылық және әдістемелік қамсыздандыру қызметінің жетекшісі, Қостанай облысы әкімдігінің, облыстық ҚХА және Достық үйінің өкілдері, қаланың шығармашылық ұжымы. Кездесу барысында өзара түсіністігі мен ынтымақтастығы жайлы Қазақстан халқы Ассамблеясының тарабынан Анатолий Башмаковпен және Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының тарабынан проректор Тлеген Ахметовпен Меморандумға қол қойылды, сондай-ақ «Қазақстан халқы Ассамблеясы қафедрасының елдің қоғамдық-саяси процестеріндегі ғылыми-білім беру және тәрбиелік рөлі» тақырыбы бойынша дөңгелек үстел өткізілді.

Кафедра Ассамблеи народа Казахстана

Қазақстан халқы Ассамблеясы кафедрасының негізгі жұмыс бағыттары

Студенттердегі толеранттық мінез-құлықты қалыптастыру жұмыстын үш бағыттарының бірлігінде негізделетін, ЖОО-ғы толерантты мәдени-білім беру ортасын жасаудан басталады: оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеулік және тәрбиелік.

Оқу-әдістемелік бағыт

  • қазақстандық бірлікті қалыптастыру және этносаралық қатынасты нығайту саласында біліктілікті арттыру курстарын әзірлеу;
  • ашық сабақтарды, этносаясаттын әр түрлі бағыттары бойынша сарапшыларының қатысумен дәрістер өткізу;
  • Медиация мектебі мен халықтық дипломатия жұмысы.

КАФЕДРА АССАМБЛЕИ НАРОДА КАЗАХСТАНА

Ғылыми-зерттеулік бағыт

  • ҚР БҒМ ғылыми-зерттеулік жобаларды гранттық қаржыландыруды жүзеге асыруға қатысу;
  • Қостанай қ. ҒСТ жұмысына, сондай-ақ ғылыми-практикалық конференцияларға, дөңгелек үстелдерге қатысу;
  • аймақтағы этносаралық бейбітшілік пен келісімді нығайту жолдарын және процесстерін зерттеу;
  • аймақ мектептері мен ЖОО арналған ғылыми-әдістемелік әдебиет әзірлеу.

КАФЕДРА АССАМБЛЕИ НАРОДА КАЗАХСТАНА

Тәрбиелік бағыт

  • отандық этносаяттын негізгі бағыттарын түсіндіру және білім беру мекемелерінде тәрбиелік жұмысты іске асыру бойынша ұсынымдар әзірлеу;
  • студенттік жастарда қазақстандық бірлікті қалыптастыру және патриотизмге тәрбиелеу мақсатымен республиканың маңызды күндеріне арналған тәрбиелік іс-шаралар өткізу.

КАФЕДРА АССАМБЛЕИ НАРОДА КАЗАХСТАНА

«Баға жетпес сый» акциясы

ҚМПИ Қазақстан халқы Ассамблеясы кафедрасының презентациясындағы жарқын және есте қалар сәт Қазақстан Республикасы Президентінің қарауындағы «Қоғамдық келісім» ММ Қазақстан халқы Ассамблеясының «Баға жетпес сый» қайырымдылық акциясы арасында кафедраға бірегей кітаптарды сыйға тарту болды.

Акция «Бесценный дар»

Кітаптардың тізіміне Қазақстан тарихы және мәдениеті бойынша еңбектер кірді, оның ішінде «ҚХА жиырма жыл: бір ел – бір тағдыр» және «Әлем идеясы мен қоғам келісімі», «Этносаясаттық сөздік» монографиялары, «Қазақстан этностарының музыкалық мұрасы» антологиясы, «ҰОС жылдарындағы халықтар достығы: фронттық газеттердің беттері бойынша» және «Жеңіс Оты» материалдар жинақтары, т.б.

Сыйға тартылған кітаптар шектеулі таралымда шығарылған, сондықтан ғылыми-білім беру ортасы үшін үлкен құндылық және библиографикалық сирек болып табылады. Педагогикалық институттың студенттері мен біліктілігін арттыру курстарының тындаушыларында ҚХА кафедрасындағы әбебиетпен танысуға мүмкіндіктері бар.

Біздің байланыстар:

е-mail:

тел./факс: 39-41-87, 54-58-74 (вн. 112)

Білім берудің жаңа моделіне көшу және білім беру үрдісіндегі тәрбие рөлінің артуы жағдайында филология департаменті студенттердің мәдени өміріне, бос уақытын өткізуге және спорттық өміріне, студенттермен идеялық-тәрбиелік (ұлттық-дүниетанымдық) жұмысты дамытуға, студенттердің бойында қазақстандық патриотизм сезімін қалыптастыруға, «Мәңгілік Ел» құндылықтарын дарытуға үлкен көңіл бөледі.

Тәрбие жұмысы университеттің және филология департаментінің тәрбие жұмысы жоспарына сәйкес жүргізіледі. Кураторлардың тәрбие жұмысының жоспары департамент кеңесінің отырысында бекітілді. Тәрбие үрдісінде әр түрлі әдістер мен тәсілдер қолданылады: жеке әңгімелесу, ата-аналармен кездесу, жоғары курс студенттерінің бірінші курс студенттерімен тәжірибе алмасуы. Тәрбие жұмысын ұйымдастыруда кураторлардың қызметі зор маңызға ие. Мысалы, кураторлар топтарда келесі бағыттар бойынша іс-шаралар өткізеді:

  • идеологиялық және азаматтық-патриоттық тәрбие;
  • адамгершілік-құқықтық және отбасылық тәрбие;
  • еңбек және кәсіби қызмет мәдениетін тәрбиелеу;
  • салауатты өмір салтын және қауіпсіз өмір сүру дағдыларын, экологиялық мәдениетті қалыптастыру;
  • этикалық, эстетикалық мәдениетті, тұрмыс және бос уақыт мәдениетін тәрбиелеу.

Сонымен қатар, кураторлық сағаттарда академиялық адалдық саясаты, ПОҚ және ЖОО-ның студенттерінің корпоративтік этика кодексі, ағымдағы үлгерім және сабаққа қатысым мәселелері талқыланады. Оқытушылар мен студенттер «Денсаулық күні» іс-шарасына, ҚР Тәуелсіздік күніне арналған мерекелік концертке қатысады; Орыс драма театры мен Қуыршақтар театрына, Қазақ драма театрына, Облыстық өлкетану мұражайына барады; діни төзімсіздік көрсету элементтерімен байланысты профилактикалық іс-шараларға қатысады; Толстой атындағы облыстық кітапхана, Орыс драма және Қуыршақ театры өткізетін іс-шараларға қатысады.

Республикалық және облыстық білім мекемелерімен ынтымақтастық

Филология департаментінің оқытушылары «Тіл және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау» бағыты бойынша «Ы. Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты» КММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің С. Мауленов атындағы гимназиясы» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің физика-математикалық лицейі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің А. М. Горький атындағы гимназиясы» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №1 мектеп-лицейі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №2 мектебі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Б. Момышұлы атындағы №5 орта мектебі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №7 мектебі», «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің № 8 мектебі» ММ, "Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №10 мектебі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М. Хакімжанова атындағы №20 орта мектебі» ММ, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №115 мектебі» ММ педагогтарымен ғылыми байланыс іске асырылуда.

Филология департаментінің ПОҚ қала және облыстың жалпы білім беру мекемелерімен ынтымақтастықта: «Қостанай Дарыны» орталығы, «Озат» дарынды балаларға арналған мектеп-интернаты; жыл сайын Алматы қ., Нұрсұлтан қ., «Өрлеу» РИПКСО жанындағы біліктілікті арттыру курстарынан, сондай – ақ Қостанай қ. білім беру орталықтарында өзінің кәсіби деңгейін жоғарылатады.

Филология департаменті Қазақстандағы іргелі оқу орындарымен тығыз байланыста: «Абай атындағы Алматы мемлекеттік педагогикалық университеті», «Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті», «А. Байтұрсынов атындағы тіл білімі институты», «Абылай хан атындағы Халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті», «Қазақ қыздар педагогикалық университеті», «Ш. Құдайбердиев атындағы Семей мемлекеттік университеті», «Н. Гумилева атындағы Еуразиялық университеті».

Халықаралық ынтымақтастық

2016 жылғы 14-25 қараша аралығында ҚР БҒМ 204100 «Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар мамандарды даярлау жəне білім алушыларға əлеуметтік қолдау көрсету» бюджеттік бағдарламасы негізінде Қостанай педагогикалық университетінде университет оқытушыларына дəріс жəне «Орыс тілі мен əдебиеті», «Қазақ тілі мен əдебиеті» мамандықтарының студенттеріне арналған оқу сабақтары өтті. «Орыс тілі мен əдебиеті» мамандығының студенттері халықаралық Славян зерттеу тобына кіруге мүмкіндік алды. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының Батыс-Венгр университетімен (Венгрия) шығармашылық байланыстары бір жыл бойы жалғасады. Ынтымақтастық туралы шарт жасалды, екі жоғары оқу орны оқытушыларының іскерлік ынтымақтастығы жүргізілуде, бұл, əрине, оқытушыларды байытады жəне мамандарды даярлау жүйесін жетілдіре отырып, оқу процесіне жаңа элементтерді енгізуге мүмкіндік береді. Бірлескен жоба аясында 2016 жылы «Гуманитарлық ғылымдардың өзекті мəселелері» мақалалар жинағы шығарылды. Оның шығарылуына гуманитарлық ғылымдар саласындағы жетекші мамандар тартылды: тарих ғылымдарының докторы Əбіл Еркін Аманжолұлы, PhD философия докторы Даумова Батима Бексұлтанқызы. 2017-2018 оқу жылында «Қазақ-орыс əдеби байланыстары» халықаралық əдеби-тарихи жобасын əзірлеу мақсатында Мəскеу ауданының «Берегиня» ОМБУ-мен шарт жасалды. Халықаралық ынтымақтастық шеңберінде Erasmus+ бағдарламасы Академиялық ұтқырлық бойынша студенттер үшін ғана емес, сонымен қатар ЖОО қызметкерлері үшін 2017-2020 жж. ұзартылды. Жоғары білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша «Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасын бірлесіп əзірлеу жүргізіледі – TEL learning-KUTEL, Адоб Презентер бағдарламасында дəріс əзірлеу (2 модуль, Гульельмо Маркони университеті 2017-2020 жж.).

2019 02 25 kutel

Ғылыми бағыттың тақырыбы: «Инновациялық дамудағы қазіргі филология ғылымының өзекті мәселелері».

Ғылыми-зерттеу қызметі басым бағыттар бойынша жүзеге асырылды:

  • Білім беру, тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметінің сапасын жақсарту.
  • Оқытушылар мен студенттердің ұтқырлығын дамыту.
  • Көптілді білім беру элементтерін енгізу.
  • 12 жылдық оқытуға көшуге сәйкес жұмыс бағдарламаларын жетілдіру.

Дайындық бағыттары бойынша ғылыми қызметтің маңызды жетістіктері:

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау:

«Сөз өнері» (1- 4 курс, 15 студент), «Парасат» дебат клубы жұмыс істейді.

Гуманитарлық ғылымдар магистрі Т.Т.Сейсембайдың жетекшілігімен 4 курс студенті Д. М. Ихсан «Латыннегізді қазақ әліпбиінде құттықтау, алғыс, тілек мәтіндерін жазу және бейне құттықтаулар» тақырыбындағы, мақсаты жарнама, құттықтау өлеңдерін, дизайнерлік суреттерді орналастыру болып табылатын стартап-жоба дайындады.

Қауымдастырылған профессор, ф.ғ.к. Нұрмұхаметова Қ .Т. студенттермен «Ұлттық құндылықтарды жаңғырту» жобасы аясында жұмыс жүргізеді. Мақсаты - ұмытылған дәстүрлерді қайта жаңғырту, рухани құндылықтарды насихаттау арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

«Кәсіп түбі – нәсіп» жобасының мақсаты - жастарды спортпен таныстыру; оқу арқылы студенттерге қосымша табыс табу мақсатында жағдай жасау.

Қауымдастырылған профессор, ф.ғ.к. Қанапина С.Ғ. бірнеше жылдар бойы «Қостанай қазақ тілінің этномәдени ерекшеліктерінің аксиологиясы (Өзбекстаннан, Моңғолиядан қоныс аударған қазақтардың тілдері негізінде)» ғылыми жобасымен айналысады.

2019 жылғы студенттердің жетістіктері:

  1. Ихсан Данияр Маратұлы Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті – Елбасы Қоры стипендиясының иегері атанды;
  2. Бірімжанова Айгерім Президентік шәкіртақы иегері атанды;
  3. Жылқыбайұлы Жауынбай
  • С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетінде өткен «Ұлы тұлғаларға тағзым» атты республикалық жас ақындар мүшайрасында 3 орын ;
  • Нұр-Сұлтан қаласында өткен «Біз жастарға сенеміз» аттты жас ақындар мүшәйрасында «Үздік ақын» номинациясын жеңіп алды;
  • Нұржан Наушабайұлының 160-жылдығына орай өткізілген ақындар айтысында «Уақ Жұмабайұлы» атындағы жүлдеге ие болды;
  1. Макатова Аягоз
  • 2019 жылдың 28 ақпанында «Моё призвание - педагог» атты Республикалық педагогикалық қашықтық олимпиада да «Эссе» жазудан 2 орын иегері.

2018 год:

  1. Ихсан Данияр Маратулы
  • «Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты» көркемсөз оқу шеберлерінің 2 орын иегері.
  • 2018 жылы Талдықорған қаласында «Ілияс әлемі» жастар фестивальінің « Тар жолды, тайғақ кешулі тағдырлар» атты ғылыми жоба байқауының 2 орын иегері.
  • Qostanai арнасы ұйымдастырған «Айбыным менің - Астана» байқауының 1 орын иегері.
  • Н.Островский атындағы қалалық кітапхана ұйымдастырылуымен өкізген іс-шараның «Өрелі ақын» номинация иегері. «Мұғалім: мамандыққа жақын болу» эссе конурсының сертификат иегері.
  • «Ғылым және жаңа ұрпақ – 2018» атты ХХ республикалық студенттер мен магистранттардың ғылыми конференциясының 3 орын иегері.
  • «Жүрекпен жазылған өлең» облыстық әдеби-поэтикалық байқаудың байқаудың 3 орын иегері.
  • «Мосты согласия» қоғамдық қорының ұйымдастырумен өткізілген республикалық «Үздік студент» жобасы аясында шығарылған «Жас қыран» атты талантты студенттердің 1-ші кітап жинағына енуші, «Үздік студент-2018» төсбелгісінің иегері.
  • «Астана кітап» баспасының ұйымдастыруымен өткізілген Республикалық «Жас қаламгер» атты студенттер арасындағы балаларға арналған әңгіме жазу сайысында «Үздік әңгіме» номинациясының иегері.
  • Республикалық жоғары оқу орындары студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстары байқауының ІІІ дәрежелі диплом иегері.
  1. Ихсан Данияр, Султанова Асем
  • ҚР-ның Тұңғыш Президенті күніне арналған «Men jastarga senemin» атты студент жастардың VI республикалық патриоттық форумында «Еліміздің инновациялық дамуына менің қосқан нақты үлесім» студенттік әлеуметтік маңызы бар инновациялық жобалар байқауының сертификат иегері.
  • Астана қаласында Еуразия гуманитарлық институтының ұйымдастыруымен өткізілген «Ғылым және жаңа ұрпақ - 2018» ХХ ЖОО аралық ғылыми конференциясы, Астана қаласы , 12 сәуір, 2018 ж.
  1. Бірімжанова Айгерим
  • Талдықорған қаласында «Ілияс әлемі» республикалық жастар фестивалі аясында өткізілген «Соғайын сөзімнен бір сұлу сарай» атты жыр мүшәйрасында орамды ой, кестелі сөзімен ерекшеленгені үшін алғыс хатпен марапатталды.
  • І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университетінің ұйымдастыруымен өткізілген «Ілияс әлемі» дәстүрлі республикалық студент-жастар фестивалі, «Соғайын сөзімнен бір сұлу сарай» мүшайрасы. Талдықорған қаласы, наурыз 2018 ж.
  1. Ешмұқамет Ұлпан, Сагиева Сымбат
  • Астана қаласында Еуразия гуманитарлық институтының ұйымдастыруымен өткізілген «Ғылым және жаңа ұрпақ - 2018» ХХ ЖОО аралық ғылыми конференциясы, Астана қаласы , 12 сәуір, 2018 ж.
  1. Макатова Аягоз
  • 2018 жылы – «Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау және дамытудың бірыңғай бағдарламасы шеңберінде ҚР Ұлттық экономика министрлігі және «Атамекен» ҚР Ұлттық кәсіпкерлер палатасы ұйымдастырған «Жас кәсіпкер мектебі» құрауышы бойынша оқу курсын аяқтағаны туралы сертификат иегері

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау:

Зерттеу топтары жұмыс істейді:

  • «Орыс-қазақ әдеби байланыстары» - топ жетекшісі: Пчелкина Т. Р., қауымдастырылған профессор, ф.ғ. к. студенттер саны: 18 (1-4 курстар).
  • «Әлемнің тілдік бейнесі лингвистикалық прагматиканың компоненті ретінде» - топ жетекшісі: Сегізбаева К. К., қауымдастырылған профессор, ф.ғ. к. студенттер саны: 7 (1-4 курстар).

Білім бағдарламасының оқытушылары: Пчелкина Т. Р., ф.ғ. к.; Сегизбаева К. К., ф. ғ.к.; Конвисарова Л. А., педагогика ғылымдарының магистрі - Славяндық мәдениетаралық ғылыми-зерттеу тобының мүшелері болып табылады.

2015 жылы нөлдік емес импакт-факторы бар басылымдарда 2 мақала жарияланды.

2019 жылы аралар."The pupils' civic stance under the conditions of establishment of a society", (Web of Science (WoS), Clarivate Analytics (Thomson Reuters)), деректер базасында Scopus, Elsevier мақаласы жарық көрді.

2018 жылы Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының апталығы аясында келесі семинарлар өткізілді: «Жаңартылған білім беру жағдайында оқу үдерісін қарқындату» (Арсаева С. Б., Конвисарова Л. А.); «Мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері» (Пчелкина Т. Р.); білім беру жүйесін жаңарту жағдайында мектеп пен ЖОО ынтымақтастығы (Пчелкина Т. Р., Исина Д. А., Арсаева С. Б.).

2018 жылғы 12 желтоқсанда З. У. Карбенова, О. Н. Евдокимова «Мәңгілік ел контексінде қоғамдық сананы жаңғырту және ұлттық кодты сақтау»атты онлайн конференцияға қатысты. Баяндама тақырыбы: «ҚХА кафедрасының қоғамдық келісімді және студенттік жастардың жалпыұлттық бірлігін нығайту бойынша қызметі».

2019 ж. 25 сәуірде кафедрада «Қоғамдық сананы жаңғыртудағы филологиялық ғылымның рөлі» атты ғылыми-практикалық конференция өткізілді.

Студенттердің конкурстар мен конференцияларға қатысуы

  • 2015 жылы біздің студенттер орыс тілі мен әдебиетінен республикалық олимпиадада 3 командалық орынға ие болды. Студент Токмурзина А. жеке сынақта 3 орын алды. Бұл оларды дайындауды жүзеге асыратын оқытушылардың жемісті жұмысының нәтижесі (Жаркова В. И., Пчелкина Т. Р., Сегизбаева К. К., Мустакимова Г. В.).
  • 2015 жылы Бондарь Е. студенттердің Республикалық ғылыми жобалар байқауында жеңіске жетті. Жұмыс аға оқытушы г. В. Устакимованың жетекшілігімен орындалды және педагог пен оқушының көп жылдық ынтымақтастығының нәтижесі болды.
  • 2015 жылы студент Е. Жукова Мәскеу қаласында өткен Халықаралық студенттік форумның лауреаты атанды. Ол орыс әдебиетіндегі толеранттылық мәселесі бойынша мақала дайындады. Жұмыс қауымдастырылған профессор, ф.ғ. к. Т. Р. Пчелкина басшылығымен орындалды.
  • 2016 жылы Орыс тілі және әдебиеті кафедрасының профессоры З. У. Карбенованың жетекшілігімен «Перспектива» Ғылыми-білім беру орталығы» қоғамдық бірлестігі өткізген Ш. Уәлихановтың 180 жылдығына арналған «Ұлы халықтың ұлы ұлы сыны» аймақтық ғылыми-практикалық конференцияға қатысушы дайындалды. Студент баяндаманың тереңдігі мен мазмұндылығы үшін грамота алды.
  • 2016 жылдың ақпан айында Ең үздік студенттік жұмысқа арналған жыл сайынғы Республикалық байқауға қатысу үшін екі жұмыс дайындалды: студент Григорьева Н. «Қазақстанның орыс тілді әдебиетіндегі гендерлік толеранттық мәселесі» (3 орын, ғылыми жетекшісі Пчелкина Т. Р.) және студент Форманюк Е. «И. С. Тургенев шығармашылығындағы армандар поэтикасы» (2 орын, ғылыми жетекшісі В. И. Жаркова).
  • 12 сәуір 2016 ж.студенттер мен жас ғалымдардың VI қорытынды ғылыми-практикалық конференциясына қатысқаны үшін Зюзина А. (ғылыми жетекшісі Пчелкина Т. Р.) сертификатпен және грамотамен марапатталды. Конференция «ЧелГУ» ВПО ФГБОУ Қостанай филиалының базасында өтті.
  • Сонымен қатар, «Жастар ғылыми форумы: гуманитарлық ғылымдар» атты конференцияда үздік ғылыми жұмысы үшін лауреат дипломы, білім академиясы өткізген студенттік жұмыстар байқауында бірінші орын, «Студенттер сөзіндегі лингвоэкологиялық кеңістік» атты студенттік инновациялық жоба, біздің студенттер халықаралық славяндық мәдениетаралық ғылыми - зерттеу тобының мүшелері болып табылады.
  • «Тілдік әлем бейнесі лингвистикалық прагматиканың компоненті ретінде» (Ғ.ж. Сегізбаева К. К.) проблемалық тобының жұмыс нәтижесі бойынша Е. Поморцеваның «Особенности интерпретации концепта «Пространство» в Бельгер қ. «Тұйық су» романында жоғары оқу орындары студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының Республикалық конкурсына қатысу үшін ұсынылды.
  • Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық ғылымдар бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының жыл сайынғы Республикалық конкурсына және студенттік жұмыстардың VIII халықаралық конкурсына қатысты (студент 1 орын алды). Ғылыми жетекшісі   - Сегізбаева С.С.
  • Студенттер Колыханова Ю. С., Стукова А. С., Мирная А. С. «Русский язык и литература» бағыты бойынша «Лингвоэкологиялық пространство в речи студентов» атты студенттік инновациялық жоба дайындады.
  • 2018 жылы 1 курс студенттері Тремасова А. В., Демина Е. А.,Швецов А. С., Курпилянская А. В. «Ты не один» атты студенттік ақпараттық жоба дайындалды.
  • 2018 жылдың сәуір айында Студенттер Рахимжанова Д., Коновалова К. В., Алексанова А., Кабулова А., Нурилла А. «Қазіргі заманғы гуманитарлық білімнің өзекті мәселелері» атты халықаралық конференцияға қатысты.
  • 2018 жылы 4 курс студенті Григорьева Н. VIII Халықаралық студенттік жұмыстар байқауына қатысып, 1 орын алды.
  • 2019 жылы К. К. Сегізбаеваның жетекшілігімен Республикалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының қорытындысы бойынша «Орыс тілі және әдебиеті» мамандығының 4 курс студенті Кристина Стадник үшінші орынға ие болды. Ғылыми жұмыс тақырыбы: «Тұлғаның мәні бар бағалау зат есімдері». К. Стадиясын зерттеу лингвомәдени аспектіде орындалған, оның сипаттамасы тіл мен мәдениеттің интеграцияланған бірлігі ретінде бағалау лексикасы, Ұлттық әлем ерекшелігін көрсететін әлемнің тілдік суретінің бірлігі болып табылады.
  • «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығының 4 курс студенттері Ю. Колыхановаға, М. Жапашеваға «Үздік оқу» және «Өз оқу міндеттеріне адал қарағаны үшін» Президенттік шәкіртақы берілді.
  • Оқудағы жетістіктермен қатар кейбір студенттер басқа салаларда жетістіктері бар. Осылайша, Швецов Александр жартасқа өрмелеу бойынша 3 разряд алды.

Шет тілі мұғалімдерін даярлау:

Студенттердің конкурстар мен конференцияларға қатысуы

  • Жыл сайын 3 – 4 курс студенттері студенттік ғылыми – тәжірибелік конференцияларға қатысады.
  • Мақалаларды «ҚМПИ Хабаршысы» Ғылыми – әдістемелік журналында жариялайды.
  • 24 қазан 2019 жылы неміс тілін екінші курс студенттері DAAD стипендиясын алу үшін тестілеуге қатысты.
  • Амиргалиев А. 3 курс студенті, ғылыми жетекшісі А.С. Кинжибаевамен бірге StartUp жобалар байқауына қатысты.

Оқытушылардың ғылыми қызметінің маңызды жетістіктері

  • Г.К. Исмагулова ЖАК профессоры атағын, сондай – ақ «Жылдың үздік кәсіпкері» атағын алды.
  • Жакебаева М. Г. 2017 жылғы академиялық пальмомамен Француз орденін алды.
  • В. В. Бежина 2018 жылы «ЖОО үздік кәсіпкер» атағын алды.

Оқу бағытының негізгі мақсаты білім беру, тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметінің сапасын жақсарту, оқытушылар мен студенттердің ұтқырлығын дамыту, көптілді білім беру элементтерін енгізу, 12 жылдық білім беруге көшуге сәйкес жұмыс бағдарламаларын жетілдіру болып табылады.

«Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін дайындау» бағыты бойынша филология департаментінің ПОҚ өткізген сабақтарының сапасын арттыру үшін:

  • «ХХ ғасырдың басындағы орыс әдебиеті» пәні бойынша оқу сабақтарын дайындау және өткізу барысында қолданылатын Lambert (Германия) баспасында «19-20 ғасырлардағы рубеж прозасындағы кейіпкер мен автордың эстетикалық қарым-қатынасының принциптері» атты монографиясы.
  • «Әдеби шығармадағы көркем уақыт және кеңістік» оқу құралы, бұл оқу құралы материалдары студенттерге орыс әдебиетінің ерекшелігін игеруге байланысты күрделі мәселелерді қабылдауға көмектеседі.
  • «Сөзжасамдағы өзекті мәселелер» оқу құралы;
  • «ЖОО-ны мен мектепте филология бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру» оқу-әдістемелік құралы;
  • «Сөздің ғылыми стилі» электрондық оқулық;
  • «ЖОО мен мектепте қазақ әдебиетін оқытудың ерекшелігі» оқу-әдістемелік құралы;
  • «Орыс тілі және әдебиеті» мамандығының 4 курс студенттерімен құрылған «Инновациялық білім беру технологиялары» оқу зертханасымен бірге «Балалар әдебиеті» пәні бойынша видеофильм.
  • «Информатиктерге арналған Кәсіби орыс тілі» оқу-әдістемелік құралы. Оның негізінде 1 электрондық оқу құралы дайындалды.
  • ҚР ӘМ жанындағы зияткерлік меншік жөніндегі комитеттің қорғау құжатын алған «XX ғасырдағы орыс әдебиетінің ерекше электрондық оқу құралы. Оқу құралының авторы Пчелкина Т. Р. болып табылады.
  • «Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру әдістемесі» электрондық құралы, авторы Пчелкина Т. Р. (2019 ж.).
  • «Шетел әдебиетінің тарихы: практикум» оқу-әдістемелік басылымы, авторы Л. А. Конвисарова (2019 ж.).
  • « «Кәсіби орыс тілі» пәні бойынша практикалық сабақтарды орындау бойынша әдістемелік ұсынымдар» электрондық құралы (5В010800-Дене шынықтыру және спорт мамандығы үшін), авторы Коваль О. В. (2019 ж.).
  • 2018 жылдың қаңтар айында «Орыс тілі мен әдебиеті» модульдік білім беру бағдарламасы талқыға түсті, оның барысында жұмыс берушілердің ұсынысы бойынша жаңа пәндер енгізілді: қазіргі мектепте балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу, ЖОО мен мектепте филология бойынша ғылыми зерттеулер негіздері, қазіргі мектепте филолог-мұғалімнің жобалық қызметін ұйымдастыру негіздері, филолог-мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ғылыми және іскерлік құжаттама, жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында орыс тілі мен әдебиетінен дарынды балалармен жұмыс.
  • Орталық оқытушылары оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын және танымдық қызметті жандандыруға, өзіндік дайындықты күшейтуге, оқу процесінің сапасын арттыруға мүмкіндік беретін оқытудың жаңа әдістерін енгізеді.

KSPU DPh uch 2

Сабақтар заманауи техникалық құралдарды, жетекші әлемдік баспалардың оқу және оқу-әдістемелік әдебиеттерін (мысалы, Oxford, Hueber, Longman және т.б.) пайдалану арқылы өткізіледі.

  • Оқытушылар Қазақстан Республикасындағы Франция және Германия елшіліктері өткізетін аймақтық, республикалық, халықаралық конференцияларға, семинарларға және тренингтерге қатысып, өздерінің кәсіби шеберлігін үнемі арттырып отырады, сондай-ақ тілдік семинарлар жұмысына белсенді қатысады.
  • Сухова А. В. 2017 жылдың 6-21 шілде аралығында Перпиньян (Франция) қаласының ViaDomicia университетінде Erasmus халықаралық бағдарламасы бойынша біліктілікті арттырудан және дайындықтан өтті.
  • Унгутбаева Г. Ш. екі кезеңнен тұратын шетелдік тағылымдамадан өтті. Бірінші кезең 2017 жылғы 09-21 қазан аралығында өтті – онлайн-оқыту барысында үш модуль меңгерілді: психологиялық-педагогикалық, білім беру нәтижелерін бағалау жүйесі, технологиялық. Тыңдаушыларға вебинарлар, шолу дәрістері, презентациялар, әрбір модульге тапсырмалар, барлық модульдер бойынша қорытынды тестілеу қолжетімді болды. Екінші кезең 31.10.17 ж. - 9.11.17 ж. аралығында Португалияда Порто қ. ISEP жоғары техникалық институты базасында өтті.
  • 2017 жылдың 11-15 желтоқсанында James Edward Thomas лекторымен «Үш тілді білім беру» тақырыбы бойынша бірқатар тренингтер өтті.
  • 2018 жылдың 19 ақпаны мен 3 наурызы аралығында ассоциацияланған профессор, п.ғ. к. М. И. Кудрицкая Алматыдағы Британдық Кеңесте біліктілікті арттырудан өтті.
  • Г. К. Исмагулова Герман институциональдық серіктестік жұмысына қатысты (халықаралық жоба, Баку, 02-05.10. 2017 ж.).
  • 2016 жылғы 31 шілде мен 13 тамыз аралығында оқытушы Абишева С. К. Бонн қаласында (Германия) «Неміс тілін оқыту әдістемесі» тақырыбындағы тілдік семинарға қатысты.
  • 2017 жылдың 27 тамызынан 09 қыркүйегіне дейін оқытушы Кускадамова К. С. SchwäbischHall (Германия) қаласында «Неміс тілін оқыту әдістері» тақырыбында тілдік оқу курсынан өтті.

Орталық меңгеруші

Абишева Сауле Кабжановна

Абишева Сауле Кабжановна

педагогика ғылымдарының магистрі

«Көптілділікті» қалыптастыру – ұзақ және қиын, қазіргі заман саяси және экономикалық болмысында қалыптасуының тұрғысынан өте маңызды процесс. Тілдерді оқыту, әр тілдің әлеуметтік, тарихи, мәдениеттік құндылықтарымен байланысты халықтар арасындағы өзара түсіністіктің құралы болуы тиіс. Тілдік құзыреттің қалыптасуы жалпы өз мәдениетін байытудағы құндылық. Көптілді білім беруді сезіну көптілді тұлғаның қалыптасуына бағытталған, ғылыми жобалар мен тәжірибелік іс-шаралардың іске асыруындағы өзектілікті негіздейтін құндылық. Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті білім беру алдында үш тіл меңгерген бәсекеге қабілетті маман дарлау мақсатын қойған: мемлекеттік тілді – қазақ тілін, орыс тілін ұлтаралық қарым-қатынас тілі ретінде, ағылшын тілін жаһандық экономикадағы табысты интеграция тілі ретінде. Осыған байланысты және Қазақстан Республикасы Президенті «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» жолдауының «Тілдердің үштұғырлы» мәдени жобасын іске асыру үшін, 2013 жылы Көптілділік орталығы құрылды.

Орталық мақсаты: Көптілділік білім беру шеңберіндегі оқытушының кәсіби дамуын ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуін қамтамасыз ету, сонымен қатар «Тілдердің үштұғырлы» ұлттық жобасын іске асырудағы жаңа кескіндегі педагогтын даму процессін басқарылуына жәрдемдесу.

Орталық міндеттері:

  1. Көптілділік саласындағы біліктілігін арттырудын әр түрлі формаларының арқасында кадрлық және ғылыми әлеуетін жетілдіру.
  2. НЗМ тәжірибелерімен алмасу, шетел және ұлттық көптілді ЖОО мен профильді пәндерді оқыту мектептері, және көптілді кадрларды дайындау бойынша ынтымақтастықты орнату.
  3. ҚМПУ студенттері мен оқытушылары үшін ағылшын, орыс және қазақ тілі курстарын ұйымдастыру және өткізу.
  4.  Ғылымның заманауи жетістіктері негізінде орталықтың мәселелері бойынша инновациялық-зерттеу және эксперименттік қызметін өзектендіру.
  5. Көптілді топтардағы оқу дайындығын жобалайтын және іске асыратын оқытушылармен жұмысты жандандыру.
  6. Жан-жақты, көптілді тұлғаны тәрбиелеу бойынша студенттермен іс-шаралар өткізу.

Заведующий центром

Сивохин Иван Павлович

Сивохин Иван Павлович

Доктор педагогических наук

Научно-образовательный центр ФВСП создан в феврале 2012 года в Костанайском государственном педагогическом институте в структуре Факультета физической культуры, спорта и туризма. Руководитель Центра доктор педагогических наук Сивохин Иван Павлович.

Высокий уровень смертности людей трудоспособного возраста, сравнительно низкая общая продолжительность жизни, масштабы временной нетрудоспособности по причине простудных заболеваний являются убедительным свидетельством отсутствия у населения Казахстана достаточного уровня физической культуры. Наиболее эффективным способом противодействия негативным факторам здоровья является приверженность здоровому образу жизни. Ученые разных стран установили, что состояние здоровья человека больше всего (на 40-50%) зависит от образа жизни. Остальные 50% приходятся на независящие от человека причины; на состояние окружающей среды и экологию (20-30%), наследственность (15-20%), медицину (10-15%). Здоровый образ жизни имеет сложную структуру, в которой основная роль отводится правильно организованной двигательной активности, на долю которого приходится 30% влияния на состояние здоровья человека.

Статистический анализ показывает, что только 15,6% населения Казахстана активно занимаются физической культурой и спортом. Данный показатель для Костанайской области составляет 23,7%. В послании Президента Республики Казахстан Н.А.Назарбаева народу Казахстана перед образовательными и физкультурно-спортивными и туристскими организациями поставлена важная задача вов¬лечь до 30% казахстанцев в массовый спорт. Планируется реализация комплекса государственных мер, в том числе и по формированию позитивного отношения и навыков здорового образа жизни, что позволит на 30% снизить общую смертность, при этом ожидается, что продолжительность жизни увеличится до 72 лет.

Реализация столь масштабных и социально значимых задач требует разработку принципиально новых образовательных и оздоровительных программ, в которых высокий удельный вес долж¬ны занимать проблема сохранения и укрепления здоровья детей, подростков, учащейся молодежи и взрослого населения. Значимость проблемы изучения состояния здоровья детей школьного возраста обусловлена несколькими факторами. Во-первых, особой важностью подросткового периода для всей последующей жизни человека; во-вторых, наличием негативных тенденций в состоянии здоровья современных школьников и учащейся молодежи; в-третьих, тем, что именно подростки и молодежь представляют собой потенциал трудового и популяционного ресурса любой страны.

Двигательный режим учащихся в школе выполняет в основном поддерживающую функцию для здоровья, в связи с чем возникает необходимость разработок инновационных моделей двигательной активности, обеспечивающей не только сохранение, но и развитие, и формирование здоровья школьников. В школьном возрасте важно прививать любовь к физической культуре и спорту, так как именно в этом возрасте человек наиболее внушаем, и спортивные занятия в школе, в семье, в спортивных секциях по видам спорта могут стать неотъемлемой привычкой. Статистический анализ показывает, что в этой сфере не все так благополучно. В частности в костанайской области работает 28 спортивных школ, в которых различными видами спорта занимаются 16 тысяч детей и подростков, что составляет 15,2 %. Средний республиканский показатель по количеству занимающихся спортом школьников в системе ДЮСШа составляет 7,2 %.

Важным направлением является разработка и внедрение принципиально новых, современных технологий спортивной подготовки, которые должны обеспечивать высокую эффективность тренировочного процесса на всех этапах становления спортивно-технического мастерства в различных видах спорта, а также иметь выраженную направленность на укрепление здоровья и повышение уровня физической подготовленности подростков и молодежи. Решение данных задач требует проведение серьезных научных исследований с применением современных инструментальных методик и соблюдением основных методологических принципов по планированию экспериментальной работы, а также анализу и статистической оценки результатов педагогических исследований.

В связи с вышеизложенным становится очевидной проблема изучения социально-педагогических факторов здоровья, воспитание культуры здоровья, формирование устойчивых ценностных ориентиров по отношению к здоровому стилю жизни у современных подростков, а также педагогические, медико- биологические и психо-физиологические факторы всей системы спортивной подготовки юных и высококвалифицированных спортсменов.

Научной основой для разработки рекомендаций по формированию здоровьесберегающей среды среди учащейся молодежи и привлечению их к спорту высших достижений является системный социально-педагогический мониторинг всех аспектов образа жизни детей и подростков и их мотивация и поведение в отношении здорового образа жизни и спортивной деятельности. Совершенствование системы соревновательной и тренировочной деятельность предполагает дальнейшее исследование педагогических, медико-биологических и психофизиологических факторов спортивной подготовки.

Целью НОЦ ФВСП является инициация и выполнение научных программ по изучению проблем физического воспитания учащейся молодежи и спортивной подготовки спортсменов различной квалификации.

Задачи НОЦ ФВСП:

  • проведение социально-педагогического мониторинга в системе школьного и высшего профессионального образования с целью сбора эмпирического материала по проблеме физического воспитания, двигательной активности и состояния здоровья учащейся молодежи;
  • создание базы данных и аналитическая работа по проблеме физического воспитания, двигательной активности и поведения учащейся молодежи в отношении здоровья;
  • координация комплексных научных исследований различных аспектов спортивной тренировки и системы подготовки спортсменов в видах спорта на различных этапах становления спортивно-технического мастерства;
  • апробация и внедрение результатов научных исследований в практику подготовки спортсменов в спортивных школах и сборных командах области и Республики Казахстан;
  • обеспечение соответствия педагогических, медико-биологических и психо-физиологических исследований мировым стандартам и тенденциям в сфере спортивной подготовки;
  • обобщение и распространение передового научно-методического и педагогического опыта в сборных командах, спортивных школах и других учебных заведениях в регионах РК и в зарубежных странах;
  • организация международного сотрудничества в области физического воспитания, спортивной и туристской деятельности, спортивной тренировки, системы восстановления организма спортсменов;
  • подготовка и издание научных статей, учебных и учебно-методических пособий, учебных программ, монографий и учебников;
  • создание научных сайтов с целью информирования научной общественности о результатах изучения проблемы физического воспитания и спортивной подготовки;
  • содействие в организации и проведении научных семинаров, конференций, симпозиумов, круглых столов и рабочих встреч и других форм обмена научной информацией;
  • привлечение студентов, магистрантов и молодых ученых к разработке научно-исследовательских тем при написании курсовых и дипломных работ;
  • повышение квалификации специалистов разного уровня для различных спортивных и образовательных учреждений на основе внедрения новых спортивно-педагогических технологий.

За время работы НОЦ ФКСП было проведено 7 научно-образовательных семинаров и круглых столов по различным актуальным вопросам физической культуры и спорта, проведена Международная студенческая научно-практическая конференция, 5 научно-методических разработок внедрены в практику спортивной подготовки в сборных командах РК и спортивных школах, опубликовано более 40 научных статей, учебных пособий, научных сборников в Казахстане и за рубежом.

Біздің мекен жайымыз

110000, Қостанай қаласы,
Тәуелсіздік көшесі 118

  • Тел./факс: +7 (7142) 51-11-57

Біз әлеуметтік желідеміз

Вы здесь: Главная Факультеттер Кафедры